Neplnění pojišťoven


Dobrý den, jsem pojištěná na nemoc u pojišťovny Allianz. Pracovní neschopnost mi byla ukončena 2.2.2014. Okamžitě po ukončení neschopnosti jsem zaslal potřebné doklady pojišťovně, do dnešního dne mi nebyla vyplacena ani koruna a neustále se "hadrkují" že jim chybí nějaké podklady - zasílám je stále dokola a nic. V posledních 14-ti dnech už se ani neobtěžují mi odepsat. Pojistila jsem se proto, abych v době své nemoci mohla dostát všem svým závazkům, ale bohužel nestalo se tak. Můžete mi prosím poradit?

Autor dotazu: Natalie

Vážená paní Natálie,

pojišťovna má na vyřízení 3 měsíce od doložení všech podkladů. Ve fázi šetření byste měla komunikovat hlavně s poradcem, který vám pojistku sjednal, ten by se o vaše plnění měl starat.  Pokud je šetření pojistné události u konce a pojišťovna vám nevyplatila pojistné plnění, potřebujeme znát důvody. Pak to můžeme prověřit.

Poradna poškozených

Dobry den.Utrpel jsem uraz zadniho stehenni svalu.V konecne zprave je jasne napsane,ze tam byla ruptura,cili natrzeni,nekolik ultrazvuku,ktere to jasne potvrdily a lecil jsem se s tim mesic.Stalo me to i dost penez,pac jsem chodil na razovou vlnu a jedna takova petiminutova procedura stoji 500kc.Denni odskodne mam 650 kctakze bych mel mit narok plus minus na 20000.Pojistovna mi ale odepsala,ze mi nevznika narok na plneni,protoze doktor do te uvodni prijimaci zpravy napsal,ze jsem mu rekl,ze me to trapi uz nekolik mesicu.A mne prijde absurdni a naprosto neprijatelne,abych kvuli jednomu slovu doktora,ktereho jsem videl prvne v zivote prisel o docela dost penez.Vzdyt ja po pojistovne nechci hradit nekolik mesicu.Chci jen dobu,kdy sval prasknul a kdy se ukoncilo leceni.A to je z tech dalsich zprav jasne patrne.Je pravda,ze podobne zraneni jsem uz mel i pred 7 mesici.Mozna bych i chapal,kdyby mi pojistovna plneni zkratila,ale nedostat nic je neakceptovatelne!Da se s tim neco delat?Diky za odpoved

Autor dotazu: Dušan

Vážený pane Dušane,

pokud by šlo jen o chybu lékaře ve zprávě, řešitelné by to být mohlo. Důležitý je i popis úrazového děje, jak jste to nahlásil pojišťovně. Standardně klientům s řešením pojistné události pomáhají pojišťováci, kteří smlouvu sjednali. U vás tomu tak nebylo?

Pro základní posouzení potřebujeme vidět související lékařské zprávy, pojistku a komunikaci s pojišťovnou. Následně bycho msi případně vyžádali další podklady.

Poradna poškozených

Mám zájem o kontakt z Vaší strany a možné poradenství, mám problém s pojišťovou AIG, kde mi neuznali pojistné plnění. Děkuji Miloš Matlach

Autor dotazu: Miloš M.

Vžený pane Miloši,

popište prosím co se přesně stalo, v čem problém spočívá. Následně se domluvíme, jak postupovat dále.

Poradna poškozených

Napište nám



Navštivte oblast svého zájmu


e-pracovniuraz.cz e-dopravninehoda.cz eucs.cz

Kontakt

European Compensation Services s.r.o.

Praha 1, Revoluční 1082/8, PSČ 110 00

Email: info@eucs.cz
Volejte zdarma: 800 611 711

Naše webové stránky používají soubory cookies za účelem zlepšení uživatelské zkušenosti. Pokračováním souhlasíte s nastavením cookies.
Toto nastavení budete moci kdykoliv změnit. Souhlasím